Elfolyik minden

2009.09.08. 15:21 baum

OFF: Na, ez igazán nagy meglepetés volt a számomra. Nem ismerem a Vad Fruttik nevű zenekart, véletlenül találtam rá erre a klippre, de nagyon szíven ütött. Jó a dal, a szövege pont illik a permanens hangulatra amiben vagyok, és a képi anyag egyszerűen zseniális. Megmutatja, hogyan lehet öt forintból tökéletesen átvinni a szöveg jelentéstartalmát a vizuális megjelenésbe. Áldja meg az Isten Dr. Kevorkián! Az ember ilyenkor kívánja meg az elmúlást.

Nekem senkim sincsen

A buli íze a számban
lányok neonruhában
oldódnak a színpadon
részeg vagyok, nem is tudom
mire jó, ha jó ez?
ha az alkohol boldoggá tesz
akkor az a kevés kis öröm
is kihányva fekszik a kövön

fáj a fejem, a szívem túl nagy
és nem tudom, nem tudom hol vagy
forog a világ, elfolyik minden
nekem senkim, de senkim sincsen

a torkom összeszorul
járni alig bírok
az útra napfény borul
ha rád gondolok sírok
nincs már miben hinnem
ráuntam a tájra
nekem senkim sincsen
most látsz utoljára

fáj a fejem, a szívem túl nagy
és nem tudom, nem tudom hol vagy
forog a világ, elfolyik minden
nekem senkim, de senkim sincsen

(forrás: www.vadfruttik.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://gesundheit.blog.hu/api/trackback/id/tr331368691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása